PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge progimnazijoje dirba
Kabineto Nr. 105
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
|
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
|
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
| Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
|
Kontaktai
Mobilusis +370 640 87703
Apie socialinį pedagogą
Socialinis pedagogas – tai specialistas, kuris dirba su vaikais, paaugliais ir šeimomis, siekdamas užtikrinti jų socialinį ir emocinį gerbūvį, padėti spręsti problemas, susijusias su elgesiu, socializacija ir mokymosi sunkumais. Socialinio pedagogo paslaugos gali apimti:
- Konsultavimas – teikiamos individualios ar grupinės konsultacijos mokiniams, kurie patiria sunkumų bendraujant su bendraamžiais, turi emocinių problemų arba patiria mokymosi iššūkius.
- Prevencinė veikla – organizuojamos prevencinės programos, skirtos stiprinti vaikų ir paauglių socialinius įgūdžius, atsparumą stresui ir agresijos valdymą.
- Pagalba sprendžiant konfliktus – socialinis pedagogas padeda vaikams ir mokiniams spręsti konfliktus tiek su bendraamžiais, tiek su suaugusiaisiais, pasitelkdamas mediacijos ir tarpininkavimo metodus.
- Tėvų ir mokytojų konsultavimas – socialinis pedagogas bendradarbiauja su mokytojų kolektyvu ir tėvais, teikdamas konsultacijas apie vaikų elgesį, jų emocinį ir socialinį vystymąsi.
- Parama socialinėms problemoms spręsti – teikiama pagalba vaikams, patiriantiems socialinių, ekonominių ar šeimos problemų, siekiant užtikrinti, kad jie gautų reikalingą paramą ir paslaugas.
- Emocinė parama – padeda vaikams ir paaugliams susidoroti su streso, nerimo ar liūdesio jausmais, stiprinant jų emocinę gerovę.
Socialinio pedagogo tikslas – padėti vaikams ir jaunimui įveikti sunkumus, susijusius su jų socialiniu ir emociniu vystymu, kad jie galėtų tinkamai prisitaikyti mokyklos ir visuomenės aplinkoje.
